دانسته های یک پرستار و مشاوره ی پرستاری

مشاوره پرستاری (سوالات خود را در بخش نظرات درج نمائید)

دانسته های یک پرستار و مشاوره ی پرستاری

مشاوره پرستاری (سوالات خود را در بخش نظرات درج نمائید)

پاسخ به سوالات

من رهام 2 سال ازدواج کردم دو ماه پیش هم سقط جنین داشتم آزمایش کم کاری تیرویئد ک دادم 12 است کلی برای این قضیه ناراحت شدم آیا من می توانمدوباره باردار شوم ؟


شما باید دارو مصرف کنی
یکسری احتیاطات هم داری که باید رعایت بشه
بارداری کاملا امکانپذیره
با یه متخصص زنان و غدد هم مشورت کن 
 
 
با سلام
در صورتی که کسی به خوردن قرص عادت ندارد

آیا میشود قرص های اورزانسی لونورجسترول را رد آب حل کرد و آب آن را خورد ؟

سلام
مصرف این داروها در صورت خرد شدن ، جویده شدن و یا حل شدن در آب مشکلی ندارد 
  
 
 
با سلام من 1 ماه است از قرص یاسمین استفاده میکنم میخواستم بدونم بعد از 21 روز که دوره قرص تموم میشه تا دوره بعدی اگه امیزش داشته باشم بدون خوردن قرص حامله میشم ؟     
با سلام من 1 ماه است از قرص یاسمین استفاده میکنم میخواستم بدونم بعد از 21 روز که دوره قرص تموم میشه تا دوره بعدی اگه امیزش داشته باشم بدون خوردن قرص حامله میشم ؟   

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام ممنون از لطفتتون .من و همسرم عقد هستیم .در رابطه ی جنسی که با هم داشتیم بدون دخول منی همسرم برروی الت من ریخت همسرم سریع پاک کرد و من فردا صبح قرص اورژانس مصرف کردم دقیقا در تاریخ معلوم لکه دیدم ولی دوره ی پریودی من 3 روز بیشتر نبود من میترسم شکمم باد کرده ایا احتمال حاملگی هست ؟توروخدا جواب را به ایمیلم بفرستید من خیلی میترسم در ضمن من هنوز دختر هستم چون دخولی صورت نگرفت ولی استرس گرفتم

سلام
پریود شما به دلیل مصرف قرص اورژانس نا منظم شده و دچار لکه بینی شدید
نگران نباشید احتمال بارداری شما صفره
ار ابتدای پریودی شروع به مصرف قرص LD کنین و اونرو کامل و به مدت یک یا دو ماه استفاده کنین
در ضمن اگه دخولی وجود نداشت نیازی به مصرف قرص های اورژانس نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد